Decizie fără precedent. Tabloidul THE SUN renunță la FATA de la pagina 3

| 20 ian, 13:22

Tabloidul britanic The Sun va renunţa la fotografiile topless pe care le publica pe pagina 3, punând astfel capăt unei tradiţii controversate vechi de peste 40 de ani, informează AFP.

Potrivit cotidianului The Times, care, ca şi The Sun, aparţine grupului media deţinut de Rupert Murdoch, ediţia din 16 ianuarie a tabloidului va rămâne ultima care a prezentat pe pagina a treia o fotografie topless a unei femei. Cotidianul The Times notează că pe pagina a treia a ediţiei de luni a tabloidului apare o fotografie sexy a manechinului Rosie Huntington-Whiteley, care însă poartă lenjerie intimă.

Această tradiţie veche de peste patru decenii a fost mult timp catalogată drept sexistă de criticii tabloidului şi chiar şi magnatul media Rupert Murdoch a descris-o drept "desuetă", anul trecut.

O petiţie online prin care se cerea tabloidului, unul dintre cele mai citite cotidiene britanice, să înceteze această practică a strâns 217.000 de semnături. Participanţii la campania "No More Page 3" ("Renunţaţi la pagina 3") au calificat vestea despre eliminarea fotografiilor topless drept "cu adevărat istorică" şi un semn al "puterii cetăţeanului".

Înfiinţat în 1964, The Sun are un tiraj zilnic de peste 2,2 milioane de exemplare, potrivit datelor furnizate în 2014. The Sun este editat de News Group Newspapers, divizie a News UK, parte a News Corp., companie deţinută de Ruper Murdoch.

loading...

Ştirile orei

Comentarii
Adauga un comentariu nou
COMENTARIU NOU
Login
Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.

ARTICOLE PE ACEEAŞI TEMĂ