Sorin Freciu proprietarul Money TV a fost reclamat de foştii angajaţi la DIICOT

| 04 oct, 2013

Câteva zeci de foşti angajaţi şi colaboratori ai postului de televiziune Money Tv au depus vineri la DIICOT o plângere penală împotriva acţionarilor şi administratorului societăţii comerciale care a operat licenţa audiovizuală a postului până în luna septembrie 2013, printre care şi Sorin Freciu.

Mai mulţi foşti colaboratori ai postului Money TV, controlat de Sorin Freciu, au depus plângere penală, la DIICOT, împotriva administratorilor societăţii care a opertat licenţa tv pentru a recupera salariile restante. Semnatarii plângerii penale sunt reporteri, redactori, realizatori de emisiuni, cameramani, regizori, angajaţi din zona tehnică şi administrativă, care nu şi-au primit în totalitate banii aferenţi unor perioade de luni sau chiar ani, notează Agerpres.

Acuzaţiile aduse sunt de înşelăciune cu consecinţe deosebit de grave, evaziune fiscală, spălare de bani.

Postul Money Tv a fost operat de firma Media Advertising&Sales. Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, acţionarii companiei sunt: Sorin Freciu (75%), Sorin Codiţă (5%), acesta din urmă fiind şi administrator, SC WEBSTER GAZ GROUP SRL (20%).

Jurnaliştii susţin că patronatul SC Media Advertising&Sales a "mutat", de-a lungul ultimilor ani, personalul staţiei Tv prin mai multe firme, fapt pentru care "plângerea depusă la DIICOT este formulată la adresa următoarelor companii - ca entităţi juridice, dar şi la adresa asociaţilor şi administratorilor lor, începând cu anii 2007 - 2008: SC Media Advertising&Sales SRL, SC Radio Tv Global Network SRL, SC Worldwide Media Solutions SRL, SC The Money Channel Consulting SRL, SC Creative Media Ideas SRL, SC Realitatea Media SRL.

Potrivit unui anunţ făcut joi, acţiunea penală urmăreşte două scopuri: să declanşeze mecanismul prin care oamenii să-şi recupereze drepturile băneşti cuvenite, respectiv "să atragă atenţia colegilor de breaslă şi organizaţiilor sindicale din domeniu asupra practicilor penale la care se pretează unii patroni din mass-media".

Pe 10 septembrie, Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis să retragă licenţa postului Money Tv.

Consiliul a luat această hotărâre pe baza unor prevederi din Legea audiovizualului, conform cărora licenţa se poate retrage dacă "titularul încetează să difuzeze serviciul de programe pentru care i s-a acordat licenţa audiovizuală mai mult de 90 de zile, pentru motive de natură tehnică şi mai mult de 96 de ore pentru orice alte motive imputabile titularului".

Decizia membrilor Consiliului a fost luată după ce inspectorii CNA au constatat că postul nu mai emite.

loading...

Ştirile orei

ECONOMICA.NET

STIRIDESPORT.RO

ROMANIATV.NET

Comentarii
Adauga un comentariu nou
COMENTARIU NOU
Login
Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.

ARTICOLE PE ACEEAŞI TEMĂ