Simona Halep, despre momentul în care și-a pierdut cumpătul în finala Roland Garros

| 08 iun, 2014

Simona Halep a recunoscut că şi-a pierdut cumpătul după ce arbitrul de scaun i-a acordat un punct rusoaicei Maria Şarapova, sâmbătă, la scorul de 4-4, în setul decisiv al finalei turneului de la Roland Garros, pe care a pierdut-o apoi.

Simona a servit la scorul de 4-4, când arbitrul de scaun Kader Nouni i-a acordat primul punct rusoaicei, trecând peste arbitrul de linie. Mingea trimisă de Şarapova a fost considerată afară de arbitrul de linie, dar acesta a strigat după ce Halep a ratat returul. Halep a considerat că punctul ar fi trebuit să se rejoace, pentru că a atins mingea, dar Nouni nu a fost de acord.

''Credeam că trebuie rejucat punctul pentru că am atins mingea'', a explicat Halep la conferinţa de presă.

''Dar regula este dacă nu pun mingea în teren nu putem rejuca punctul. Cred că acea minge a fost foarte importantă în acel moment'', a subliniat Halep.

Şarapova a condus cu 15-0, Halep nu şi-a putut controla emoţiile şi şi-a pierdut serviciul, iar apoi rusoaica s-a impus cu 6-4, 6-7 (5), 6-4.

''Nu mi-am putut controla nervii şi nu am putut fi foarte concentrată la următoarele puncte'', a recunoscut Simona. ''Asta a fost, asta e viaţa'', a conchis jucătoarea română, aflată la prima sa finală de Mare Şlem din carieră.

 

loading...

Ştirile orei

ECONOMICA.NET

STIRIDESPORT.RO

ROMANIATV.NET

Comentarii
Adauga un comentariu nou
COMENTARIU NOU
Login
Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.

ARTICOLE PE ACEEAŞI TEMĂ